lizziethebest

Alla inlägg under maj 2010

Av Lizzie - 19 maj 2010 13:18

Jo jag kolla på google på fula kläder och fick upp den här fula tröjan !! Jag menar vem vill ha på sig denna XDXD

   Tänk om en kille skulle på sig denna skulle garvat sönder mig !!

Av Lizzie - 19 maj 2010 13:09

Jag är hemma nu för en håltimma (Y) så jag ska passa på att länka en tjej http://linneahen.bloggplatsen.se/ och det är också en som har lagt till mig på msn gör det ni också så lovar att lägga till er   

Men jag vet inte riktigt om jag orkar att gå tbx till skolan... vi har typ ändå bara 3 lektioner kvar ! aa det är la rätt mkt men vem bryr sig ?????


  

Av Lizzie - 19 maj 2010 07:38

  

Själv tycker jag först det kunde va lite roligt men när jag provade tänkte jag bara....NEJ!! Dom var inte särskilt snygga eller sköna...

Nej, detta är en trend jag tror jag skippar detta år^^


Men vad tycker du är tråskor det nya eller är det nått gamla tanter går om kring i XD?


  

Har moder gått för långt denna gång.....


Bloggar mer sen!!


ByeBye Bitches!!!



Av Lizzie - 18 maj 2010 21:49

Förlåt,förlåt,förlåt!!!


För den dåliga uppdateringen i dag men internet har typ cp:at sen jag kom hem från skolan!!

Fan va sur man blir när sånt händer!!

Dom där data gubbarna som har koll på detta borde få sparken XD (eller bli bättre på sitt jobb!!!

                                                    Man kan ju säga att jag har vart lite stressad över detta^^


Men nu är det som vanligt igen!!!


Pözz Lizzie!!

Av Lizzie - 18 maj 2010 15:27

Jag måste bara säga tack för alla söta kommentarer <33333 tex en jag fick nu om en tjej som skrev att hon tycker min blogg är "fett bra och att hon läser den varje dag nu" sååååå gulligt !!!! 

Jaa ... nu har jag kommit hem i alla fall ! höll på att missa bussen på väg hem men jag han !!! Tack Lasse XDXD 



PÖÖÖÖSS 

Av Lizzie - 17 maj 2010 21:04

Heej Snyggingar!

Som några har kommenterat...

..När jag dissade Kissie och sa att hon var såååå ful så kanske jag tog i lite men jag tycker absolut att hon har förstört sig själv med all operationer tycker hon va finare innan i så fall^^


                                        Eller vad tycker ni.....?


             Nu!!                                        Innan operationer(tror jag iallafall)                                


Förr såg hon finare och snällare ut!!!


Pöss Lizzie!!

Av Lizzie - 17 maj 2010 16:25

Den är några som frågat var jag gör mina bilder och för dom så är svaret:

Japp, jag gör dom Paint!!!

Det är faktiskt skit kul!!


Pöss på er Bitches/Lizzie!!

Av Lizzie - 17 maj 2010 15:06

Nu är Josefin här som jag trodde så blir det inte så mö plugg gjort här hahaha  har askul!!! Blev just bjudna till Adrian på Fredag!!!!! Fan va gött när nått händer^^


hahaha Har kommit på mig själv att jag stavat fel på "bitches" i några in lägg skrev  biches!!! Hahaha det låter ju askul:P 


Som sagt så har vi as kul!! Vi har typ dampat sönder på mixern!!!

Vi skulle typ göra smoothis!! Man fattar att Jossan är real blondie!!!

Så här sa hon XD Sen skrattade vi nästan ihjäl oss!!

 


Jag menar vem vet inte hur man sätter på en mixer!! Hihi, Nej, förlåt gumman du är underbar!!!


Nu ska vi fortsätta "plugga"!!


Pösss LIzzie!!!!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Presentation


Tja Tja Snyggigar!
Jag är en tjej på 17 är som lever livet!!

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards